000 01956cam a22004454a 4500
001 muse31363
005 20241121083008.0
008 130820s20132013////////o//////00/0/////d
010 _z 2013018572
020 _a9781610448079
020 _z9780871547996 (pbk. : alk. paper)
040 _aMdBmJHUP
_cMdBmJHUP
_bspa
050 0 0 _aLC3746
_b.T63 2013
082 0 0 _a371.826/9120973
100 1 _aTobin, Joseph Jay.
245 1 0 _aChildren Crossing Borders 
_h[Recurso electrónico] :
_bImmigrant Parent and Teacher Perspectives on Preschool for Children of Immigrants /
_cJoseph Tobin, Jennifer Keys Adair, and Angela Arzubiaga.
260 _aNew York :
_bRussell Sage Foundation,
_c2013
_e(Baltimore, Md. :
_fProject MUSE,
_g2015)
300 _a1 online resource (pages cm)
336 _atexto
337 _acon mediación
338 _aonline resource
_bcr
_2rdacarrier
504 _aIncludes bibliographical references and index.
516 _aLibro Electrónico
588 _aDescription based on print version record.
650 0 _aImmigrants
_xEducation
_zUnited States.
650 0 _aChildren of immigrants
_xEducation (Early childhood)
_zUnited States.
655 7 _aElectronic books.
_2local
710 2 _aProject Muse.
830 0 _aBook collections on Project MUSE.
856 4 0 _zLeer en línea:
_uhttps://muse.jhu.edu/book/26395/
856 4 0 _uhttp://www.udb.edu.sv/biblioteca/inicio_recursos_electronicos.php
_zNota: disponible en formato electrónico, si esta fuera de la Universidad para acceder debe autenticarse primero en la sección de recursos electrónicos del sitio web de biblioteca y luego dar clic al botón leer en línea
942 _cL-E
_eJorge Bonilla
945 _aProject MUSE - 2013 Political Science and Policy Studies
945 _aProject MUSE - 2013 Complete
999 _c127623
_d127623